För er som inte redan listat ut det: därför dejtar Han Rosing.

När Laajnda uppdaterat kan jag naturligtvis inte vara sämre, eller mja.. om sanningen skall fram var det faktiskt hon som beordrade mig att skriva nu, men jag skäms lite över att vara hennes bitch. Så nu berättar ni inte det för någon, okay? :D

Över till inlägget. Jag vet inte hur många av er där ute som sett "den rätte för Rosing" på kanal5, men för er som inte har gjort det kan jag säga att det är helt värdelöst, men ändock en bra källa till skadeglädje då det är ganska uppenbart att ingen av killarna egentligen vill ha henne. En (bekant och initierad) fågel viskade nyligen lite intressant skvaller i mitt öra som ytterligare förstärkte denna teori.

En av dessa deltagare som påstås "kämpa" för kvinnans gunst är enbart med för att han ingått ett vad med sina kompisar.  Lyckas han ta sig till final och sedan dumpa programmets huvudperson får han rikligt med stålar.


 Det är inte direkt svårt att hitta saker kring Linda Rosing att vara skadeglad över, men att detta ytterligare späder på det berg av förödmjukelse hon byggt för sig själv råder det inget tvivel om. Undrar hur många av de andra killarna som också enbart är med på grund av vadslagning? ;)

Btw, det känns sorgligt att placera detta inlägg under "kändisar", men då vi inte har någon kategori som heter "Wannabe-kändis-bimbosar-med-för-mycket-botox" får det bli så </3.

/Vivvsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0