Mobilen som "blir blöt" :)

Nu bara ramlade jag över ytterligare en person att vara skadeglad över och jag hittade mitt offer på pricerunner.se.  Vederbörande hade skrivit en recension om en telefon jag funderar på att köpa och nedan följer ett utdrag från vederbörandes recension:



Recension från Jocke, inskickad 2009-01-13

Anmäl recensionen
Hur länge har du haft produkten?Mer än 3 månader
Vilka liknande produkter har du använt?jag har inte använt någon liknande men jag har haft
motorola v360
nikia3310
FunktionalitetBetyg funktionalitet: 5.0 / 5  5.0 / 5
KvalitetBetyg kvalitet: 5.0 / 5  5.0 / 5
PrisvärdhetBetyg prisvärdhet: 4.0 / 5  4.0 / 5
Rubrik på din recensionBlöt inte ner telefonen
Vad är positivt? 
Vad är negativt?-telefonen blev blöt och lampan slutade fungra
-usel högtalare
SammanfattningsvisJag tycker att det är en bra telefon som är ganska prisvärd.
Rekommenderar du den här produkten?Ja
Övergripande bedömningBetyg övergripande bedömning: 4.0 / 5  4.0 / 5



"Mobilen blev blöt"? Första inkontinenta mobilen på marknaden eller? :D Att skribenten sedan har samma namn (och förmodad iq-nivå) som mitt ex förhöjer bara skrattvärdet en aaaning. :)

/Vivvsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0