Heja tv.

Extremt dålig uppdatering i denna blogg och jag riktar därför skadeglädjen mot Er, kära läsare. För ni har inget att läsa här :D mohahaha.

Nä, det skall vi ändra på, givetvis. Jag brukar som bekant få dåligt samvete när jag riktar min skadeglädje mot andra människor och därmed rikta tillbaka den till mig själv och så är även fallet idag.


Jag hade nämligen svårt att sova igår och har enbart 3 kanaler på min tv i rummet. De två första kanalerna sände ingenting, medan 4an sände något superlångt program om det afghanska (eller något åt det hållet) nyåret. Sist jag kollade bodde jag i Sverige, men så är det kanske inte längre?

Jag förstod hur som haver vääldigt lite av deras utländska språk och seriöst, vem orkar läsa textremsor när man är trött? Och varför sänds inte vårt nyår i Afghanistan? Eller det kanske det gör? Jävligt svårt var det att somna till en massa obegripliga ord från folk som lät förargade och pinsamt dålig magdans till öronskärande musik i alla fall. Blö säger jag.

/Vivvsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0