Facebook är läskigt.

Jag lovar att jag inte skall spamma sönder er med 2 inlägg varje dag, men nu behöver jag verkligen sprida denna tragedi. Idag äger nämligen ett "projekt" vid namn "Estocolmó" (betyder Stockholm på Spanska) rum nåågonstans i Buenos Aires och jag är inbjuden genom en argentinsk grabb på Facebook som jag trodde var en random kompis till min bekant Carlos. För att göra en kort historia ytterligare lite kortare - jag spanade in projektet och såg att jag tydligen spelar en stor roll i det?!


Detta är en del av beskrivningen för projektet "de la realizadora proveniente de Suecia: Veronica Lilja" och jag förstår iingenting :D Skadeglad är jag dock, de där argentinska ungarna kommer sitta och vänta på mig i Argentina klockan 19.00 idag helt i onödan - för jag befinner mig i Sverige. Mohahahha :D

/Vivvsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0