Dogge = skadeglädje

Nu är det så här va, att jag är skadeglad, idag mot Veronica och alla med smeknamnet Dogge där ute i världen.

Vi kan ju ta och börja med skadeglädjen mot de personer som kallas Dogge. Finns det någon lyckad sådan? Jag känner inte en enda person med smeknamnet Dogge, det är ju bra för mig. För Veronica känner två Dogge, den ena är hennes bror och den andre någon vän, och ingen utav dessa är särksilt lyckade. Om varför hennes bror är misslyckad, låter jag förbli osagt, men hennes kompis Dogge, han kvaddar bilar (och det är väl inte direkt så lyckat).

Sen finns det ju faktiskt också en känd Dogge, alltså, Dogge Doggelito. Han är ju inte heller särskilt lyckad, rent utav misslyckad, för att vara exakt.

Jag är så skadeglad för att Veronica känner en massa Dogges, mohahaha!

Alltså hamnar det här inlägget i kategorin Veronica, men skulle likväl kunna passa i bekanta och kändisar också. Fast, ja, jag måste ju bli den förste utav oss som visar skadeglädje gentemot varandra. Så det så.

Over and out!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0